blurry people

ÅÅÅÅH. Jag tycker att det är så. viktigt. att kunna vara sig själv. Jag har sån tur som har en familj, en pojkvän och underbara vänner som jag har möjlighet till att vara mig själv med. Men sen är det så många gånger som jag inte vågat ha på mig det jag vill, säga vad jag tycker och vara med de jag vill vara med.
Jag har många nära vänner som ska börja gymnasiet nu, och nervösa är de. Jag tänker tillbaka på hur det var för mig, och... Man var ju riktigt nervös! Jag oroade mig för min klädstil, min personlighet och vika vänner man skulle hamna med i slutändan. But hey! It turned out well.
Så till alla nervösa, bivande gymnasieettor: BE YOURSELF. För då mina vänner, kommer ni hamna där ni hör hemma.
 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!