Tick, tack

Ärligt så har jag inte ritat sedan farfar dog. Det känns som då spelade det ingen roll om jag ritade eller inte. Det hade så lite betydelse. Men nej, det har det inte. Konst är en del av mig, och ikväll satte jag mig och försökte. Jag är lite ringrostig och jag har fortfarande mycket träning kvar gällande färger och runda cirklar, och såklart började jag med en sådan teckning, haha. Men så kul det är!!!!

Jag är helt slut på kvällarna. Jag vet inte hur jag ska få bort det.
Imorgon vankas det shopping sen myskväll. En typiskt perfekt lördag helt enkelt.


Kommentarer

Malin

Vad härligt du har börjat igen! :*
Vet du när du kan skissa min tatuering(ankaret) ? För tänkt Ahh tatuera mig till våren och vill ha tänkte tid ;)

11:38:07 / 2013-08-31



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!