En dag fylld med kaos och kärlek

Igår vart det en sån dag då allt händer på samma gång. Tidigt var vi i Sågmyra för att shoppa, och där blev jag uppringd och blev intagen på en liten arbetsintervju. Så jag skyndade snabbt dit, fick jobbet direkt och fick jobba lite, lära mig det jag behövde kunna. Sen var det bara att stressa till farmor för middag, och sedan till stan för förfest innan etage. Det vart en galet kul kväll i alla fall!!! 

Dock sov jag 40 minuter inatt, och skulle sedan upp och jobba klockan åtta. Jag mådde väl sådär, men hur kan man inte tycka om att stå i perfekt kallt väder, se solen gå upp och sedan få träffa massa härliga människor och barn? Japp, jag har fått jobb i Källviksbacken som liftvakt! 





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!