ni gör mig glad

Godmorgon! Varför klev jag upp 7 imorse och bara satte på mig mjukisbyxor över pyjamasen, och drog med en färdigpackad väska och ett paket jordgubbar på cykel hem tll Draggen? Jo! För vi ska ha frukostknytis! Mysigt va? Och tidigt blev det, eftersom Em börjar jobbet vid 9, och jag vid 12. Så jag får fixa mig här osv. Sedan när alla slutat jobbet ska vi träffas igen och äta middag tillsammans, och sedan sleepa här. SÅ COZY. Känns som en riktigt familj haha.
 
Jag måste bara säga att jag har världens finaste människor till vänner. De gör mig så otroligt glad, och om vi bestämt träff en vecka innan räknar jag ner dagarna! Vi har så himla kul, och det är så skönt att känna att man hör hemma hos några som accepterar en precis som man är. ♥
 

Kommentarer

Cornelia

Jag hoppas jag räknas in också på ett hörn fast vi inte träffas jätte ofta.. :) <3

09:24:00 / 2013-07-04 - http://corneliiaa.webblogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!