Ten points to Julia and Gideon

Jag fattar att man tror på det man hör, but this time.. Jag kan säga att mitt förhållande är mer än en tia. Och ja, visst, vi bråkar. Men det gör alla. Jag tror inte att man kan ha ett förhållande utan att bråka, bli besvikna eller rent ut sagt rasande ibland. Och det är för att man står varandra så nära. För mig, så handlar alltid bråken om att man bryr sig om personen, på ett eller annat vis, och det är så lätt för oss att hitta tillbaka till varandra. Och det ger jag en tia. Gideon förstår mig på ett sätt som jag aldrig kommer att förstå själv, vilket jag ger en tia. Att jag fortfarande är kär, ännu mer kär, efter alla dessa år, det ger jag en tia. Och jag ger tior till att jag känner mig trygg med honom, att han får mig att känna mig speciell, till att våra brister och fördelar slås ihop och bildar oss. Jag älskar honom mer än jag själv kan förstå, och det ger jag en tia.
Jag skulle kunna rabbla upp alla dessa tior, och det skulle bli ett riktigt högt tal. Jag kan säga att jag älskar den killen till miljonen. Nej förresten, mer.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!