Lite skola

Fått lite frågor angående min linje/mitt gymnasium, igen. 
Min linje heter då Estetik och media, vilket betyder att det är mycket media. Som jag uppfattat det som, så är Sam/media linjen mer vanlig Sam med mer inrikting på journalistik och sedan endast foto, vilket ingår i min linje.
Min linje är högskoleförberedande, och jag trivs sådär. Vi har fått roliga uppgifter och har riktigt bra lärare! Men nu på slutet går allt utför känns det som, alla kurser känns lite röriga på grund av förvirrade lärare. Dessutom så är alla elever ganska otrevliga mot varandra just nu, lite av ett inbördeskrig:


Men jag tror att min linje kommer att utvecklas bättre framöver! 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!