Galen i honom

Imorse när klockan ringde var det inte jobbigt att vakna. Jag fick en godmorgonpuss av killen i mitt liv och vi låg kvar och drog ut på tiden maximalt. Kvart i sju klädde vi på oss och i stor sett bara gick utanför dörren, hoppade på crossen och åkte upp till bussen. Inte nog med att jag fick sitta nära honom på crossen och kramas otroligt länge, utan jag fick även en trygg axel att sova på under bussresan till Falun. 
Den killen är verkligen Han. Det är killen i mitt liv. Min egna. Är jag galen som vill leva resten av mitt liv med någon jag träffade på högstadiet? Jag vet inte, men jag är så säker man kan bli. Jag är säker på vem jag vill vara med på riktigt. Men vem blir inte lite smått galen av kärleken?




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!