allt på samma gång

Det är mycket nu som tynger axlarna. Stressen kryper fram, sakta men säkert. Det är den sista slutspurten innan gymnasietiden är över för gott. Nationella provet ska skrivas, de sista uppsatserna ska in, gymnasiearbetets 100 timmar ska jobbas och slutprojekt ska göras.
Samtidigt som allt detta så ska man ha tid för alla vänner, en pojkvän, familjetid, träning, jobb och mellan allt det ska man få in egentid, sömn och nöjen. Egentligen förstår jag inte hur allt ska gå ihop, men jag tror faktiskt att det går
Prioritera säger dem, vad är viktigast frågar dem. Ja, vem vet, jag är ju bara en vanlig artonårig gymnasietjej. Jag kan inte vara på två ställen samtidigt, jag kan inte behaga alla på samma gång, och jag har heller inga superkrafter. Men jag kan i alla fall försöka. 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!