längtan som en drivkraft

Trots all denna stress så kan jag inte låta bli att längta, vilket är bra eftersom det är denna längtan som driver mig framåt. Då menar jag inte bara längtan efter frihet och resande som kommer att ske om cirka två år, utan lite närmare händelser.
Om 71 dagar åker jag och två av mina närmsta vänner till ett fett hotell i Turkiet.
Om 63 dagar tar jag, tillsammans med mina härliga klasskamrater studenten.
Om 49 dagar åker jag, Mathilda, Corre och Draggen på en weekend i Stockholm, med shopping, mys och Miley Cyrus konsert.
Om 42 dagar gör jag min andra tatuering.
Om 8 (!!!!) dagar åker jag på familjesemester i Thailand i 13 härliga dagar.
Och om 6 dagar är det studentkickoff. 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!