2014, a fresh start

En sak har jag i alla fall klar för mig. Jag mår bra av att träna. För ungefär ett år sedan så slutade jag med gymnastik och började gymma. Jag hittade motivation, och jag kände verkligen förändring. Sedan fick jag problem med ryggen, och tränade inte på 6 veckor. Detta gjorde mig lat. Och inte förrän nu har jag börjat träna ordentligt igen, och nu är jag motiverad igen! Nu tänker jag också, antingen går jag in för det helt, eller så skiter jag i det helt. Så, hur klyshigt det än låter så ska 2014 bli det året jag blir hälsosammare, och jag ska uppnå det målet jag vill ha. Jag vill trivas i min kropp, känna hur jag blir starkare och starkare och må bättre helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

2069

Right behind you brother

12:23:59 / 2014-01-04



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!