För motivation gör mig bra

Jag har bestämt mig för att få ordning i mitt liv. Jag är nu igång med träningen och har börjat ätit ordentligt, och bra, vilket känns otroligt skönt och motiverande! Jag har även fått lite mer jobbtider, så nu ska jag hålla i ekonomin också. Jag har saker jag verkligen vill göra, och därför behövs det sparas pengar. Så genom att påminna mig själv om vad jag vill, så ska motivationen till att hålla i en bra ekonomi komma. Då är det bara skolan kvar. Jag ska försöka göra allt skolarbete så tidigt som möjligt, så jag faktiskt har tid över till att kunna slappna av. Och hur jobbigt än gymnasiearbetet nu kommer bli, eftersom jag ligger så sjukt efter, så ska jag kämpa! För nu är det sista som gäller. Sista spurten innan studenten. Och där är motivationen till det. Bra. 

Jag har så mycket roligt att längta efter också, vilket ger mig ännu mer motivation. För jag kan. Jag vill. Och jag ska.




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!