Från allt till inget

Sverige. Behöver inte säga mer om det. 
De senaste dagarna har vi använt fantasin till nya poolhopp, kört vattenpolo och då blivit använda som bollar, använt gula badmössor, köpt hem 2,4 kilo choklad, blivit kompis med en tatuerare, badat konstant utan stopp i 3 timmar, levt livet på stranden med det klaraste vattnet, ätit glass, hittat kattungar varav en blev döpt av Lisse till Sassy, dansat konstant i två timmar på ett disko, haft en hel natts sömn utan att Draggen väckt oss på grund av moskén, blivit kompis med en kändis (fransk dj) och lärt en från "Estonia" svenska namn så som Samuel, Gösta och Hampus. Och förutom detta mycket mycket mycket mer. 
Vi har lyckats hålla sams någorlunda också. Hittade dock Lisse och Draggen strypandes på sängen några gånger och även när de försökte dränka varandra i poolen. Men annars så!
Denna resa har betytt så otroligt mycket för mig. Jag har minnen för livet och har insett ännu en gång att jag har världens bästa vänner. 

Men nu är det inte lika kul att det är över. Det är inte lika kul att sakna stället redan, och inte heller att Sveriges väder är som det är. Luftmadrasserna är tömda på luft och bikinin får åka in i garderoben för ett tag till.
Nu efter 3 timmars sömn och en hel natts resande hem till Sverige är jag ganska slut i både kropp och knopp, och det känns som hjärnan inte vill samarbeta. Men en sak kommer jag nog inte förstå hur pigg jag än är: hur mycket minnen man kan samla på sig på en ynka vecka. 





Mer bilder kommer i ett annat inlägg sen! 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!