Vad är en bal på slottet

Balen är nu över för min del, och kan faktiskt erkänna att det inte var så överdrivet kul. Men det var ganska trevligt. Inget kanske är så speciellt kul när man är så förkyld som jag är. Var liksom tvungen att gå till Ica Maxi i balklänningen mitt under balen för att köpa halstabletter och isglass.... Men det värmde i hjärtat när man fick höra från en liten tjej, "Titta mamma vad vacker hon är..." 
 
Är i alla fall hemma nu och har packat väskan för en vecka i Rättvik med jobb. Är så galet nervös. Måste sova nu, men kan knappt hålla fingrarna från Sims 3 som jag fick av bror min i studentpresent... Nope. Sömnen behövs. 
 
Fler bilder från balen kommer, men denna kan jag visa! Min finaste Marika <3
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!