sunday

Efter en riktigt lyckad träning med tjejerna var jag på bra humör. Vad passade inte bättre än en springtur då? 
Jag var redan färdig och klar uppe på lugnet efter träningen så där fanns no excuses, Det var bara att pallra sig hemåt. Skippade genvägarna gjorde jag också, och när jag kommit hem så var 5,5 km sprungna på 25 minuter. Jag tror jag aldrig haft en sån bra tid. Men anyway, det känns bra och nu är jag tillbaka till träningen igen. Sista spurten nu inför sommaren!! 
 
Imorgon bitti ska jag storstäda källaren (morgonpigg som jag är) och sedan dra iväg till gymmet. Eftermiddagen och kvällen får jag spendera med Gideon och gaaash vad jag längtar. Det känns fånigt hur nykär jag känner mig. Men å andra sidan så känns det som vi känt varandra hela livet. Jag tror man kan se det på sättet vi är när vi är tillsammans. 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!